Sebastian Cichocki
Urodził się w 1975 roku. Mieszka i pracuje w Warszawie. Jest zastępcą dyrektora d.s. programowych Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie. W latach 2005–2008 był dyrektorem programowym Centrum Sztuki Współczesnej Kronika w Bytomiu. Był również kuratorem takich wystaw, jak: „Yael Bartana ... and Europe will be Stunned“ na 54. Międzynarodowej Wystawie Sztuki w Wenecji (2011), „Early Years“, KW Institute for Contemporary Art, Berlin (2010); „Daniel Knorr. Awake Asleep“, Pałac Kultury i Nauki w Warszawie (2008); „Monika Sosnowska. 1:1“, Pawilon Polski na 52. Międzynarodowej Wystawie Sztuki w Wenecji (2007); „Yane Calovski i Hristina Ivanoska“. Oskar Hansen’s Museum of Modern Art, CSW Kronika, Bytom (2007); „Park Rzeźby na Bródnie“, Park Bródnowski, Warszawa (2009–2011) oraz festiwalu „Warszawa w budowie“ (edycje 2009-2011). Autor tekstów krytycznych oraz fikcji literackich, związanych ze sztuką. Publikował w „Artforum”, „Cabinet”, „Mousse”, „Krytyce Politycznej”, „FUKT”, „Muzeum”, „WAW“, „Czasie Kultury”, „IDEA arts+society”, „Camera Austria” i innych magazynach kulturalnych. Jest redaktorem kwartalnika humanistycznego „Format P“. W ostatnim czasie wydał m.in.: antologię tekstów „A Cookbook for Political Imagination“ (wspólnie z Galit Eilat), libretto opery „Wystawy mówione“ (wspólnie z Michałem Liberą, Grzegorzem Piątkiem i Jarosławem Trybusiem), zbiór „The Future of Art Criticism as Pure Fiction“ oraz przewodnik „S.Z.T.U.K.A“ o sztuce współczesnej dla dzieci.
Jacek Tomczuk
Dziennikarz. Pisze o sztuce, fotografii i literaturze. Obecnie związany z tygodnikiem „Przekrój”, wcześniej z „Gazetą Wyborczą”, „Dziennikiem”, „City Magazine”. Publikował też w „Res Publice Nowej”. Współautor książki „Komuna Otwock“ (w serii „Przewodnik Krytyki Politycznej“). Absolwent Akademii Teatralnej w Warszawie, gdzie obronił pracę magisterską o związkach teatru Tadeusza Kantora z gnozą żydowską.
Natalia Sielewicz
Historyczka sztuki i kuratorka. Absolwentka Courtauld Institute of Art oraz Central Saint Martins College w Londynie. Stypendystka waszyngtońskiego Smithsonian Institution. Przez ostatnie kilka lat współpracowała z galeriami i muzeami w Wielkiej Brytanii, Niemczech i USA. Kuratorka programu filmowego „Kinomuzeum” w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie, poświęconemu najciekawszym zjawiskom z pogranicza kina, sztuki wideo oraz filmu eksperymentalnego. Obecnie pracuje nad wystawą o związkach sztuk wizualnych z muzyką, która zaprezentowana zostanie przez Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie na tegorocznej edycji festiwalu Open’er.